BEKAM DAN SAKIT KRONIK

Aku mula tertarik untuk mempelajari dengan lebih lanjut tentang bekam selepas terbaca satu artikel dalam daily mail yang menyebut bahawa bekam mampu menyelamatkan seseorang yang mengalami sakit jantung , darah tinggi dan kencing manis . selepas itu aku membuat carian untuk mencari manakah pusat yang mampu memberikan khidmat mendalami ilmu berbekam .
setelah mencari akhirnya aku jumpa satu tempat dirawang yang menyediakan perkhidmatan bekam , urut refleksi dan chiropractic . tak susah untuk mempelajarinya . setelah berkursus selama sehari suntuk akhirnya aku boleh melakukannya sendiri untuk diri sendiri dan kaum keluarga terdekat .
Untuk yang mengenali diriku boleh la datang ke rumah ku untuk mencuba sendiri kaedah rawatan yang dikatakan mampu mengendali dengan baik penyakit pembunuh nombor satu di malaysia antaranya kanser , darah tinggi , sakit jantung dan banyak lagi . Ia juga koleksi terbaru ilmu yang aku kumpul selama ini selain homeopati , naturopati , perubatan Islam dan bekam .

mungkin lepas ni aku akan cuba untuk belajar akupuntur atau kiropraktik dalam waktu yang terdekat . harap dipermudah Allah .

Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan rawatan homeopati , Islam dan bekam boleh hubungi aku di talian 018-7552298

Tinggalkan Jawapan

