Sepulang dari ngantar pengantin dan pulang ke kampung aku telah melawat saudara sepupu ku yang baru menjalani pembedahan appendiks . baru seminggu dia menjalani pembedahan . kata bapanya dia telah sakit di asrama sekolahnya mengadu sakit perut dan demam . pihak asrama telah menghantarnya ke klinik . selepas didiagnos doktor hanya memberi ubat demam . katanya masa tu dia mengalami sakit perut dan loya tekak .
selepas tidak hilang sakit dalam perutnya dia telah menelefon bapanya .
pagi pagi bapanya telah bergegas ke kluang untuk melihat sendiri keadaan anaknya . tidak senang dengan keadaan anaknya dia membawa anaknya ke hospital daerah kluang dalam keadaan tidak tahu nak kemana dihantar . bapanya terlupa dia ada mengambil kad medikal cuepec yang ada perlindungan 40000 setahun untuk rawatan di hospital . anaknya terus dibawa ke dewan bedah dan dilakukan pembedahan membuang appendiks .
selepas dibedah bapanya kesal kerana tapak pembedahan itu terlalu besar sehingga 4 cm sedang appendik yang perlu dibuang kecil sahaja tak sampai 2 cm .
aku melihat kesan pembedahan tersebut ,memang besar dan mengerikan seperti ada lubang-lubang yang kata bapanya sebaik dibedah lubang tersebut melelehkan darah

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s