bosan

hari ni cadang nakk ke karnival nusa jaya konnonnya nak tengok kehebatan nusajaya . tapi malang bila nak start kereta tak mahu hidup pulak enginnya . puas aku tukar dengan bateri van . memang dia boleh hidup tapi pas tu dia padam . mula macam hangin jugak satu badan tapi aku berjaya cool down kan derajah kehanginan . aku boleh maintain . aku anggap ini satu ujian . allah nak bagi upgradekan iman aku kot . hai maklumlah duit baru terbang 6k beli keta tu . baru pakai 3 minggu dah buat hal pulak . mana tak tension .
aku cuba tukar dengan bateri dengan van punya . boleh hidup tapi bila tukar bateri ketika enjin hidup kemudian tukar kepada bateri asal sambil caj beberapa minit ia kembali tak boleh hidup balik .

Tinggalkan Jawapan

