aku dan biras yang sudah beberapa kali keguguran

pulang ke kampung sungguh menyeronokkan . musim buah-buahan sungguh mengasyikkan dan puas merasa pelbagai jenis buah tempatan . pulang ke kampung pun kerana ada majlis potong jambul anak kak jarah punya anak dari lina dan linda . balik ke rumah mak sendiri sebab bawak balik dia dari rumah udin . sesampai ke rumah atuk ali ramai dah ada rewang , yang potong daging , bawang , basuh ayam , sediakan rempah dan lain – lain . aku pulak tak buat apa sebab faeez tak mahu berenggang langsung dengan aku . terpaksalah aku jaga dia dari tengahhari sampai ke tengah malam .
sempat juga aku tengok biras perempuan saadah yang dah mengandung masuk bulan ke tujuh . ni kali ketiga di hamil . kali pertama dan kedua keguguran kedua-duanya di bulan yang keempat . aku ada tologn bagi dia ubat homeopati secale cornatum masa dia nak masuk bulan keempat raya tahun lepas . ubat tu memang ada sebut rubrik keguguran di bulan keempat .

selepas kenduri tu dia ada duduk kebetulan aku ada dekat depan tidurkan faeez . dia duduk depan aku dengan kak besah . aku ni jenis tak pandai bual aku duduk jelah cuma aku malas nak tanya pasal ubat yang aku bagi tu . dia pun ada ambil macam macam pemakanan dan ubat untuk menguatkan rahim ,

pukul dua pagi si faeez pulak buat hal . si uda sibuk menceceh suruh si faeez diam . aku malas nak layan . aku suruh uji kemas barang dan aku balik di tengah dini hari dan sampai ke rumah pada pukul 4.30 pagi

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s