rawat anak rawat bapanya sekali

Orang cina mengatakan “sekiranya anak sakit maka rawatlah ibunya dahulu” .Sering kita dengar apabila ibubapa membawa anaknya berjumpa saya maka sangkaan buruk syay adalah kanak-kanak ini sakit disebabkan oleh ibu bapanya sakit . Kanak kanak adalah sepert span psychic direndam di dalam penyakit ibu bapanya menyalurkan penyakit dan menjadikannya lebih kuat dan jelas .
Tawaran khas untuk ibu-ibu
Kanak – kanak merupakan pesakit , tetapi selalunya saya merawat ibu dan bapanya . Ibu khususnya merupakan orang yang menyediakan keperluan kepada kanak-kanak . Oleh kerana itu saya melakukan rawatan untuk para ibu di dalam praktis saya . Saya akan merawat ibu secara percuma . Cara ini dapat menjimatkan masa dan tenaga
Di dalam kes tertentu seorang wanita berjumpa saya kerana baru – baru ni dia mengalam perasaan takut yang menjadi-jadi . Dia selalu mengaami sindrom kemurungan dan kerisauan tetapi keadaan ini bertambah buruk sejak dia mengalami satu episode yang menakutkan setahun lalu . apabila ia terperangkap di dalam banjir di dalam keretanya . sejak itu dia menjadi takut kepada apa juga keadaan khususnya jika berlaku guruh atau petir . dia merupakan seorang yang penyayang , mengambil berat dn selalu memberatkan dirinya dengan mengambil berate masalah orang lain . berdasarkan kepada symptom utama ini dan symptom-simptom yang lain saya berikan remedi phosphorus , dia akhirnya sembuh .
Kambing hitam
Dia kemudian bertanya jika sekiranya saya boleh membantu anak perempuannya . saya percaya bahawa ib ini biasanya menjadikan dirinya sebagai kambing hitam membiarkan saya memeriksa dirinya sebelum membenarkan saya merawat anaknya
Anaknya baru lepas menjalani pembedahan beberapa minggu lepas untuk membuang cyst ovari . Malangnya kanak-kanak itu mengalami sakit yang amat sangat pada ovari sebelah lagi . dan ia disyaki mengalami cyst sekali lagi . dia sentiasa mengalami kesakitan ketika haid , dengan sakit di ovari sekali di kiri dan kanan .
Dia memberi saya dia terpaksa menjalani masa sukar ketika memasuki sekolah tinggi . Dia percaya budak perempuan lain selalu memperlekehkan anaknya . dia mengalami masalah kurang keyakinan dan takut untuk menjawab soalan di dalam kelas . Simptom ini membawa kepada ubat Lac caninum . Selepas mengambil satu dos semua masalah berjaya diselesaikan dan dia tidak memerlukan pembedahan kali kedua .

Beberapa tahun kemudian kelihatan kedua anak dan ibu ini terus tidak mengalami masalah diatas .
Sebaliknya saya lihat seorang ayah membawa anak remajanya sebab mengalami keadaan lemah yang berterusan dan lesu selepas didiagnos mengalami mononucleosis . anak ini berada di tahun akhir sekolah tinggi dan terpaksa menangguhkan peperiksan selama beberapa bulan . Dia adalah seorang pelajar yang pintar dan seorang atlit .Tetapi disebabkan penyakitnya dia terpaksa menjadi seorang yang berubah .
Saya telah merawat remaja ini dengan aurum metallicum kerana ia mempunyai cita-cita tinggi dan mahu yang terbaik dalam setiap urusannya., di perkuat lagi dengan lain-lain symptom fizikal . saya juga memberi masa untuknya kembali puih perlahan-lahan .

Tinggalkan Jawapan

