SET BERSALIN WILADAH

 

wiladay2
Harga hanya RM90.00 satu set lima botol penawar pelbagai guna untuk ibu dan anak

Menyembuhkan luka bersalin dengan segera

Mengatasi masalah sakit payudara sejurus selepas bersalin

Menguatkan cantuman kulit yang dibedah dan mengelakkan ia terkoyak

Mengembalikan keinginan bersenggama selepas tempoh berpantang

Menggantikan peranan urut untuk memulih dan menyegarkan tubuh

Menaikkan semula peranakan yang sudah turun

Kini anda tidak perlu lagi mengamalkan pantang larang yang pelik dan amalan lama yang menyusahkan seperti berurut , berbengkung , berganggang , atau berpilis .Mudah, ringkas dan menjimatkan masa

 

 

 

 

Testimoni 1

testimoni1

 

 

Pn Fauziyah berasal dari Johor Bahru
Beliau telah mengamalkan pemakanan ini sejak selepas bersalin . menurut beliau dia telah bersalin secara pembedahan melintang di hospital Sultanah Aminah . Tanpa mengamalkan urutan tradisional badannya terasa segar dan otot-ototnya pulih seperti sebelum bersalin . Tempoh penyembuhannya juga agak cepat dalam tempoh sebulan dia telah mampu membuat kerja-kerja rumah yang ringan . Tiada kesakitan dirasakan di tempat pembedahan selepas sebulan

 

 

Testimoni 2

Pn Salmah dari Muar . Telah melahirkan anak keempat seminggu 3 minggu selepas Hari Raya Idil Fitri pada tahun 1430H / september 2009 . Beliau telah berpuashati mengamalkan Wiladah sejak beliau keluar dari hospital bersalin . Sebelum ini selepas melahirkan anak dari yang pertama hingga ketiga beliau mengalami alahan iaitu timbul ruam kemerahan di peha dalam tempoh nifas . Tetapi kali ini masalah ini tidak berlaku selepas mengamalkan Wiladah . Beliau juga tidak perlu mengambil khidmat urutan dan herba-herba tradisional kerana untuk memulihkan kesihatannya selepas bersalin .

Testimoni 3


Muhammad Tarmimi anak kepada Pn Salmah telah menggunakan salah satu set wiladah untuk menghilangkan ruam lampin. Kesannya sejak kelahiran hinggalah kini beliau tidak mengalami gatal-gatal ruam lampin di celah kelengkangnya.

Untuk mendapatkan set Wiladah anda boleh hubungi 019-7676107 / 013-7399344

Pembayaran boleh dibuat melalui

:





3 thoughts on “SET BERSALIN WILADAH

  1. Alhamdulilah, saya telah selamat melahirkan puteri sulung saya pada 28 ogos 2011 iaitu dua hari sebelum menyambut aidill fitri. Oleh kerana ini merupakan pengalaman pertama saya melahirkan anak, saya tidak mengetahui teknik-teknik semasa melahirkan dengan betul.Saya mendapat jahitan yang banyak. alhamdulilah selepas menggunakan set bersalin wiladah, luka pada jahitan saya cepat sembuh. selepas tempoh dua minggu bersalin badan saya sudah mulai segar.

  2. Saya menggunakan set wiladah setelah bersalin anak ke-2.Pada hari pertama dan ke-2 selepas bersalin saya berasa letih dan lesu yang teramat.Namun setelah menggunakan set wiladah pada hari ke-3 setelah bersalin, saya rasa badan saya kembali bertenaga.Anak saya yg baru lahir itu sangat suka berjaga malam.Ini menyebabkan sy hanya dapat tidur malam selama 3-4 jam sahaja sehari. Kalau tidak menggunakan set bersalin wiladah, sudah pasti saya rasa pening dan keletihan kerana kurang tidur.
    TERIMA KASIH SET WILADAH..

Tinggalkan Jawapan

