Nurul Faezah

Yang sulung bernama Faezah berumur 7 tahun . Ini satu-satunya anak aku yang puas merasa ubat allopati @ ubat moden @ drug semasa kecilnya . Masa baru lahir asyik meragam mungkin sebab sakit perut atau kembung perut . Tak tidur malam atuk dan makciknya . Kerap demam hingga terpaksa
dibawa ke klinik di tengah malam buta ke klinik yang jaraknya dari rumah aku 15 km. Maklumle tinggal di kampung . Juga pernah terkena jangkitan fungus di mulut semasa umurnya 6 tahun . Tapi masa tu mujur aku dah belajar ilmu perubatan homeopati alhamdulillah dapat rawat sendiri . Hampir putus asa tengok dia berpanjangan , lalu ku bawa ke wad kecemasan di hospital sultanah Aminah . Tapi disebabkan layanan yang tidak memuaskan aku bawa balik semula dan aku selidik lebih detail masalah yang dihadapinya . Dengan kuasa Allah akhirnya dia sembuh seperti sedia kala dengan mengambil ubat syphilinm 200. So far belajar ok aja dan membaca Quran sudah masuk juzuk 2 pada September 2009. Anak ayah

Tinggalkan Jawapan

